![]() |
| Forums | Gaming News | Videos | Downloads | Today's Posts | Mark Forums Read | Chat | FAQ | Members List | Contact |
| ||||||
This is a discussion on [Freeware] 2D Action/Infiltration game within the Everything Windows forums, part of the General PC Forums category; http://og-zone.com/daw/logos/DaWBGO2-0normal.PNG Project Name : Dragon and Weed : Black Ghost OPS 2.0 -Creation date : May 2009 -Genre : 2D ...
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 | |||
|
http://og-zone.com/daw/logos/DaWBGO2-0normal.PNG
Project Name : Dragon and Weed : Black Ghost OPS 2.0 -Creation date : May 2009 -Genre : 2D shooter -Web Site: Bienvenue sur OG-Zone !, Welcome on OG-Zone ! -Language used : C++ -Licence : FREE -Game Resolution : 960*544 -Download : Here]Google Traduction West Dragon Productions : -Makioto :Programmation -Me (Scenarist , gfx et game leader) News : -The game have now 10 levels vs 35 in older versions -The 10 levels are totally rebuilt -NO vehicules levels -Ennemy low resistants except Boss -Scenario lightly rewrote -Possibility to customize the controls (keyboard only) -80 % of the graphics rebuilt -New cutscenes ,(If someone want to help me for the English translation it wil be nice Smiley) -A solution and tutorial will be release with the 2.0 version. -Bonus characters could be download. -Briefing : 4h57 ce matin , alors que j'étais sur le point de battre Weedo à Street Fighter 7 Remix, la petite Lightstorm fait irruption dans notre salle de jeu... Pas moyen de la faire dégager de devant l'écran la vilaine... L'OMUS à encore besoin de nous, en même temps on est les meilleurs je peux pas vous le cacher. Moi c'est Dragon ,et lui c'est mon pote Weed , des assassins professionels et gradés Black Ghost par le Great Master. 5h36 après avoir négocié comme il se doit avec la Capitaine du Leader Quasar , on est partit pour botter le c*l aux Nemesis ...encore. D'ailleur la dernière fois remonte à y'a deux ans ... on a faillit y passer.... Cette fois on à 72 heures pour les neutraliser... eux et les têtes nucléaires à aura compressée ,qu'ils ont volé à l'Empire Royal... C'est Aga' qui doit être content. C'est partit ! Notes de Dragon , le 7 Juin 2061 (un mardi en plus ,le jour du classement hebdomaire de miss FHM...) -Images ![]() ![]() ![]() -Artworks : ![]() -Videos :
|
||||
|
|
|
![]() |
| Tags |
| action or infiltration , freeware , game |
| Thread Tools | |
|
|